W celu dokonania zakupu w internetowym sklepie "BARJAS" należy złożyć zamówienie:
a) poprzez stronę www, dodając wybrane produkty do koszyka
b) wysyłając e-mail z zamówieniem na barjas1@wp.pl
c) telefonicznie pod nr tel. 604-091-571
Możliwe formy dostawy i płatności
- gotówka
- przedpłata na konto: mBank11 1140 2004 0000 3102 4005 5231
- pobranie
Towar wysłany kurierem DPD (powiadomienie e-mail)
- wpłata na konto: 18,-zł
- pobranie: 25,-zł
tą drogą wysyłamy przesyłki do 20 kg.
Towar wysłanyInPost PACZKOMATY 24/7 (powiadomienie e"mail)
- wpłata na konto: 15,00zł
tą drogą wysyłamy przesyłki do 5kg przedpłata na konto: mBank 11 1140 2004 0000 3102 4005 5231 możliwy jest odbiór w dogodnym punkcie dla paczkomaty InPost24/7 tu można sprawdzić najbliższy paczkomat lub paczko punkt https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Towar wysłany kurierem InPost (powiadomienie e"mail)
- wpłata na konto: 16,00zł
- pobranie : 20,00zł
tą drogą wysyłamy przesyłki do 20kg przedpłata na konto: mBank 11 1140 2004 0000 3102 4005 5231
Towar wysłany POCZTEX48 (powiadomienie sms)
- wpłata na konto: 17,-zł
- pobranie: 22,-zł
tą drogą wysyłamy przesyłki do 1 kg
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty w Gliwicach, na ul.Czajki 23/24, płatność gotówką lub przedpłata na konto
( proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny)
Składanie zamówień przez stronę www
- Wyszukaj interesujący Cię produkt, korzystając z wyszukiwarki lub przeglądając kategorie.
- Dodaj produkt do koszyka, klikając na przy produkcie.
- Zielony symbol przy koszyku oznacza, że produkt jest dostępny, czerwony symbol , że
niestety w danej chwili nie można dokonać zakupu określonego przedmiotu. Symbole te
mają charakter wyłącznie informacyjny, gdyż sklep prowadzi sprzedaż za pośrednictwem
czterech kanałów dystrybucji ( internet, telefon, allegro, osobiście) i może się zdarzyć sytuacja,
że dany produkt mimo iż widnieje na stronie jako dostępny będzie chwilowo niedostępny,
gdyż został np. sprzedany w siedzibie sklepu internetowego.
- Po kliknięciu na przycisk na ekranie zostanie wyświetlona informacja, że dodano produkt do
koszyka, np.lub wyświetli się lista zalecanych przez nas akcesoriów do produktu.
Przejdź do sekcji Twój Koszyk , w którym można zmienić liczbę produktów oraz zarejestrować
się lub zalogować. Pamiętaj, by podać poprawne dane do faktury i wysyłki. Wybierz formę dostawy
i płatności.
- Kliknij "Finalizuj zamówienie". Po paru minutach otrzymasz maila z potwierdzeniem złożenia
zamówienia.
- Czekaj na mail lub telefon z potwierdzeniem przyjęcia do realizacji nim dokonasz przedpłaty
na konto.
Jeżeli nie otrzymałeś informacji w ciągu 24 godz, skontaktuj się z obsługą sklepu.
- W momencie wysyłki zamówionych towarów otrzymasz kolejną wiadomość zawierającą
numer nadania przesyłki.
Przesyłka powinna dotrzeć do Ciebie w ciągu 1-2 dni roboczych. W przeciwnym razie prosimy
o kontakt.
Składanie zamówień mailowo
Wyślij listę interesujących Cię produktów na mail: barjas1@wp.pl (wcześniej
sprawdź dostępność i cenę na stronie lub dopytaj telefonicznie). Podaj dane do faktury oraz do
wysyłki, telefon kontaktowy i wybraną formę płatności
Składanie zamówień telefonicznie
Zamówienie można złożyć pod numerem tel. 604-091-571 w godz. 8:00 - 16:00. Konieczne jest
wówczas podanie listy produktów będących przedmiotem zamówienia, danych do wystawienia
dokumentu sprzedaży, danych do wysyłki oraz kontaktowego numeru telefonu.
Odbiór osobisty
Zamówione towary zostaną przygotowane do odbioru w siedzibie sklepu. Poinformujemy Cię,
że Twoje zamówienie już jest gotowe do odbioru. Zamówione przedmioty będą oczekiwały na
Ciebie do 5 dni roboczych od momentu powiadomienia. Nieodebrane w tym czasie zamówienia
są anulowane, a zamówiony sprzęt wraca do magazynu centralnego.
W razie wątpliwości odsyłamy do Regulaminu lub zachęcamy do kontaktu z obsługą sklepu.
Przejdź do strony głównej